Jump to content
Creed Mallory

UH-TDU Declaration of War

Recommended Posts

Welcome to the war? 

  • Like 1
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

I don't know the second alliance so erm, welcome to the war UH. Hope you enjoy it?

 

Another one bites the dust
Another one bites the dust
And another one gone, and another one gone
Another one bites the dust

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Figures, protectorates are prime targets after their protector gets rolled.

Well good luck, keep it clean and all.

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pantheon's started a bad trend

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 minute ago, Epi said:

Pantheon's started a bad trend

Kids pick up things fast

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Good job

Gotta hit em early to catch em by surprise imo

Krek

Oh wait nvm

Panth, tS, etc already hit them

Edited by TheRebelMan
  • Downvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

I don’t know who is on who’s side without looking at the AA treaty map. 

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
11 minutes ago, TheRebelMan said:

Good job

Gotta hit em early to catch em by surprise imo

Krek

Oh wait nvm

Panth, tS, etc already hit them

That is why they hit them at all

  • Upvote 1
  • Downvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, Creed Mallory said:

I thought I would be more of a Martin Luther King Jr., but I realized being a Malcolm X would be more fun.

the world needs more Malcolm X's

25 minutes ago, Prefontaine said:

I don’t know who is on who’s side without looking at the AA treaty map. 

I knew UH was part of the Syndicate, but didn't  who protected Dixe Union without searching for them. I legit thought they were connected to pantheon or rose at first.

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
36 minutes ago, Prefontaine said:

I don’t know who is on who’s side without looking at the AA treaty map. 

Nah it gets harder when you realize none of them are on the treaty map :P 

  • Upvote 2
  • Downvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

The Hoods declaring war on the South. The Confederacy will never recover. 

  • Upvote 5

Share this post


Link to post
Share on other sites
11 minutes ago, Epi said:

Nah it gets harder when you realize none of them are on the treaty map :P 

WfksQcP.png

 

Close enough for me. /shrug

Edited by Senpai
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Last I recall when I talked to their leader they're not actually racist. Or at least that wasn't the intent of creating the alliance. More of just their southern pride kind of thing. I imagine tho people who have joined that are new to the game joined thinking otherwise. For once I'm for UH tho.

TDU don't die on me tho. I still need to make The Union to rival the dixie for rp purposes. Don't know when but it will happen!

Edited by Forethought
Spelling error
  • Upvote 4

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 minutes ago, Forethought said:

Last I recall when I talked to their leader they're not actually racist. Or at least that wasn't the intent of creating the alliance....

 

...I imagine tho people who have joined that are new to the game joined thinking otherwise.

I'd "imagine" that afrika korps was the same but as I have been on their discord I don't have to imagine..

Edited by Princess Seshat

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 minutes ago, Princess Seshat said:

I'd "imagine" that afrika corps was the same but as I have been on their discord I don't have to imagine..

For real? That's a Shame. With them it's more like, It's a joke sorta. Afrika Korps. With anime girl nazis. What a shame. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 minutes ago, Forethought said:

For real? That's a Shame. With them it's more like, It's a joke sorta. Afrika Korps. With anime girl nazis. What a shame. 

Yeah and i kinda like girls und panzers, and don't get me wrong I don't think it was the intention of the founders, it's just that the name alone can attract some negative elements. It's also in no way a majority as far as I've seen, just above the average.

Edited by Princess Seshat

Share this post


Link to post
Share on other sites
Just now, Princess Seshat said:

Yeah and i kinda like girls und panzers, and don't get me wrong I don't think it was the intention of the founders, it's just that the name alone can attract some negative elements

Eh idk. I mean with Dixie Union it's like. They're trying to be the Confederates of Orbis without being the same racist ones back then. They're much more serious.

Afrika Korps ln the other hand is a very obvious troll/joke kind of alliance. "They're the Anime Nazis!" I'd hope nobody looks at their page and really takes that literal. The name alone sure but you still have to apply by going to their page and seeing such.

Actually scratch that they don't have all those anime girls and such with their panzers on their page like they did when they first were created. Hm. Interesting... 

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
18 hours ago, Senpai said:

Close enough for me. /shrug

ghf.jpg

  • Like 1
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

To the people of United Hoods: Fight well my bruddas! Cosby Bless

  • Downvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

I just read this but if anyone is still reading this forum post I would like to state Dixie Union was never formed to be racist,  it was formed with the love of the south and the culture.  If you talked to us you would of knew that. Along with I love that national anthem it is my ringtone.  

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use and the Guidelines of the game and community.