Jump to content
Ryan1

RNN: Fall of the Fallen Angels

Recommended Posts

Brotherhood of Camelot seems to have had a positive effect on BoC's morality bar.

Should be interesting. Combined with Rose hitting them in the first wave and Citadel plotting a war, dudes can't get a break. xD

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please don't use acronyms for Micros nobody has ever heard of thx

  • Haha 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
11 minutes ago, Dad said:

Please don't use acronyms for Micros nobody has ever heard of thx

Both are top 50 alliances....so uhh be aware🤯

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, Epi said:

Brotherhood of Camelot seems to have had a positive effect on BoC's morality bar.

Should be interesting. Combined with Rose hitting them in the first wave and Citadel plotting a war, dudes can't get a break. xD

Wait people can have breaks in this game?

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Calls their allies "retards", then spells "allies" wrong, what a genius.

  • Upvote 5

Share this post


Link to post
Share on other sites

I remember when I protected him... Twice... what a god awful mistake that was. Glad I dropped him.

  • Like 1
  • Haha 1
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 hours ago, Ryan1 said:

For the recent ones, he admitted to saying it. Here are some more leaks, which I got out of him in DM's. Admittedly, I was kind of being a d*ck by leaking these PMs, but I've leaked him in the past and he shouldn't say what he said in the first place:

It seems on the day that Polaris stuffed up, is the same day OFA killed the English language, I feel like I need google translate to rephrase some of those sentences. Also nah mate you're not a dick OFA wasn't going to last long with this genius at the helm consider it a public service so people know not to sign an alliance so unstable. Finally If he thinks attacking BotC will turn out well for OFA then he's got another thing coming. 

  • Upvote 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

giphy.gif

use this post as an "I don't give a shit" button.

  • Like 5
  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Bro, don't take loans you can't reasonably pay off in the immediate future. Don't tell people you're going to war with them soon bro. That doesn't work out and it might get you bros hit by the other bros you don't like.

...see why this stereotypical-frat-boy level exchange is painful for others to read? 😛

As for the contents of the OP, it should come as no surprise to anyone who has had the absolute pleasure of dealing with OFA that their leadership is run by people who should be taking both remedial courses in social interaction and English. 

Edited by Dio Brando
  • Like 1
  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 hours ago, RightHonorable said:

Calls their allies "retards", then spells "allies" wrong, what a genius.

Is this similar to Sphinx admitting that all BK does is throwing micros at us in some Soviet strategy?  lol.

  • Haha 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
10 minutes ago, Buorhann said:

Is this similar to Sphinx admitting that all BK does is throwing micros at us in some Soviet strategy?  lol.

NPO-Berlin.jpg

Then we know how this ends...

  • Like 1
  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

RON isn’t even remotely close to being a news source in this game.   It’s a propaganda site that does a lot of pot stirring against alliances it doesn’t like.    No balance at all.  What a joke.  

  • Downvote 5

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 hours ago, Dio Brando said:

Bro, don't take loans you can't reasonably pay off in the immediate future. Don't tell people you're going to war with them soon bro. That doesn't work out and it might get you bros hit by the other bros you don't like.

...see why this stereotypical-frat-boy level exchange is painful for others to read? 😛

As for the contents of the OP, it should come as no surprise to anyone who has had the absolute pleasure of dealing with OFA that their leadership is run by people who should be taking both remedial courses in social interaction and English. 

Bro, ease off my dude. He’s just trying to chill. C’mon bro

  • Haha 4

Share this post


Link to post
Share on other sites
8 hours ago, Buorhann said:

Is this similar to Sphinx admitting that all BK does is throwing micros at us in some Soviet strategy?  lol.

Da Comrade!!!

kursk%20top.jpg

  • Haha 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, Kaz said:

RON isn’t even remotely close to being a news source in this game.   It’s a propaganda site that does a lot of pot stirring against alliances it doesn’t like.    No balance at all.  What a joke.  

RON news channels are mostly unbiased, however the shows can be biased, but that's every talk show.

I love how Ahch tried to call me a spy cause I said he wasn't fit for leadership and I wanted to be leader. If I was a spy I could have easily ran off with little crap is in OFA's bank. I think @Sean Anthony might have some competition for 2019's worst Leader.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

OFA leadership never did strike me as the best in the world.

  • Haha 1
  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 hours ago, Kevanovia said:

Bro, ease off my dude. He’s just trying to chill. C’mon bro

Bro...

 

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Why are people sharing pictures of me? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use and the Guidelines of the game and community.